xoves, 11 de xuño de 2020

MARTIÑO

Hola, María, nestes días estamos a disfrutar un montón!
Coa calor decidimos baixar ao parque de diante de casa cun capacho, regadeiras e o pasamos xenial. Paseamos pola veira do Sarela, puiden xuntarme coa miña curmá Alma e vimos as vacas Cachenas(a da foto, era a miña amiga, deixábase acariñar moito😍)
 O meu amigo Max cumpriu ✋🏼 e fixo unha Festa Pirata no parque Eugenio Granell e estivemos a atopar un grande tesouro agochado polo Capitán Barbachunga.
Polo camiño ao Castelo da Rocha, tropezamos cunha cría de serpe que miña nai chama "escancer"... parecía de ouro!
E nesta fase 3, despois de 3 meses, puiden apertar moito moito aos meus avós...canto os extrañaba!


E tamén piruetas en Galeras
Ah! E ao lado da casa, cando chove, se forman 4 charcos que dende ven cativo vou saltar...e nestes días de peche, cando me deixaron sair...púxenme ata arriba😂



Ningún comentario:

Publicar un comentario